Страници

Кундалини

Паническа атака и Спонтанно събуждане на кундалини много от отдавна са разглеждани ката един и същи процес в аналитичната психология основно на Юнг. Но това го казвам като потвърждаване и подкрепа на моите не професионални ,но обосновани от лични наблюдения и самонаблюдения ,проучвания и изследвания.Аз съм абсолютно същия като вас,вие също сте като мен.Няма разлика.Времената ,в които живеем обаче ,изискват от нас катарзис,катарзис в три пласта-тяло,душа и дух.Казах много пъти,че кундалини е задействана в много хора и те не знаят за това.Не са наясно.А това е проблем за тях,защото неведението създава повод за още повече страх.А страхът не е добър приятел на човека,не е .Когато съзнанието почне да се самосъзнава, то губи опорната си точка.Това е опасен момент, защото опорната точка е съществена за същността.Без нея не може да се стабилизира и да е основа за градеж,т.е. трябва катарзиса да приключи и след това да се установи опорна точка, а това е АЗА- основата на съзнанието.АЗА в трите свята да се стабилизира.Правилното функциониране на ума и тялото е следствие от правилното функциониране на Егото, неговият баланс,правилно да го разбираме като необходима сила на душата за отъждествяване, а в същото време да знаем, че това не е истинският ни Аз ,който е съзнатост отвъд всякаква въплатеност.Действията ни трябва да са всеобща благо,което в крайна сметка е наше благо- това е разтваряне на егото ,но не да се самоотречеш ,не.И тъй като самото проявяване в света става чрез насочване навън на ума,т.е. Егото проектира сетивен ум,който поражда 5-те сетива и 5-те двигателни органа и така сам по себе си сетивният ум се превръща в 6-тия сетивен орган и 6-тият двигателен орган, който ги координира. Когато това обаче, това цялото нещо се разбалансира за нас като наблюдатели на себе си се случва катарзис, страх,ужас защото всъщност осъзнаваме несъзнателното, че Егото -нашето самоопределяне във времепространството е заплашено , то не е стъбилно. Човекът не е просто физическо тяло, а сбор от тела, зад които стои нашият истински Аз. Той е отвъд всяка проявеност - това е душата.Финото и каузалното тяло служат за мостове към този висш Аз.Когато кундалини започва да се раздвижва се случва това- паническа атака.Самата атака представлява откъснатост от фиксираност върху външния свят и отстраняване на нашата сетивна отвлеченост, т.е. усещането е за напускане на тялото и сякаш умираш, сякаш просто губиш тялото и сетивата си( на мен това ми се случи в далечната 2000г. и продължи близо 5 пет години- не съм пил лекарства, отделно имаше много симптоми на заболявания едновременно и поотделно-бъбреци, артрози,костно -ставни проблеми,отоневрологичен проблем-органа на равновесието не функционира правилно/никой не знае защо и как власинките в средното ухо променят местоположението си и започват да дават грешни команди****--всички тези симптоми не съм ги лекувал медикаментозно, даже съм ги проследявал само аз- ако слушах лекарите трябваше да пия кортикостероиди и ред други глупости///Кундалини всъщност активира чакрите една по една и йогите казват,че чакрите на астралното тяло се претопяват в каузалното тяло, преобръщайки целия процес на сътворението-завръщане отново в Абсолюта.Астралното тяло постепенно се разтваряло в каузалното тяло и в чистото съзнание отвъд него.Ако някой сега ми каже ,че е готов да се раздели със себе си ,ме е излъгал най-демонстративно.Аз не съм готов, макар , че осъзнавам доста от това което ми се случва и го разбирам. Опитвам се да го приема, но не защото го искам ,а защото друг избор нямам.Или се съобразяваш с кундалини с Божията Воля или просто ще получиш здрав къч в плешката- пак ще си виеш от болка(това е доброзорен метод).Или спазваш правилата или ядеш сопата.Не ,че не искам да съм осъзнато същество,не.Но не желая да се Сливам още((ако вярваме на гурутата//то между другото много гурута не са минали процеса и само са си писали-бая се порових, пишман гурута, само един излезе истински и е живял над 80г)). Това е истината .Бог дано се смили и ми даде още време( това го пожелавам и на другите).Да осъзнаваш,че всеки миг е подарък, а да не можеш да му се радваш.Никога не съм искал да съм велик, а просто човек , достоен човек.Само това.